CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 22, 2008

kakpiah@hotfm

hececehhh.. tajok pon dah berbaur giler gramer...

kih kih.. nih kejadian Jumaat lepas..

masa akak drive pepagik tak braper buta.. akak dok dgr hotfm..
pg tu tajoknyer diorang nk carik idea utk buat tag line sempena dgn pasar ramadhan yg diorang nk/dah buat kat kuantan.. *semalam*

Farah yg jual assam laksa dah dapat tag linenyer.. Faizal yg jual ayam percik jer yg dok tercarik2 lagik.. apa yg nk di laungkan masa nk jual ayam percik dia tuu..

darik pukoi 7 pagi akak dok dengar... akak dah ada la satu idea.. tp dok tepikir2 nak torai kol ker nak sms..

pikirnyer pikir.. sms leceh.. tgh drive lak tu.. karang bergelimpangan lak kitorang anak branak kt tgh jalan..

dah sampai kat jln TAR dah baru ler akak torai2 kol.. skalik tak dapek.. dua kali tak dapek.. akak ckp lam ati.. try skalik lagik jer.. x dapek sudah.. hu..hu.. bkn senang nk tembus talian diorang nih...

skalik ko... dah dekat sangat ngan pintu pagar opis dah nih.. akak tedengar suara Faizal Ismail nun di hujung sana.....


video


ekekekeke... gitu la seadanyer...
tak taw la dia guna ke dak ayat tu...
sbb lepas dah on air jer akak cabot larik masok opis..
dah lambat..

woohooohoo...
bess gak skalik skala mengglamerkan diri ceni..

wakakaka..
over.. x bley blah kak piah...